Partidul Noi Orizonturi

Partidul Noi Orizonturi

vineri, 12 august 2016

PARTIDUL NOI ORIZONTURI: Partidele tradatoare vor plati scump pentru starea deplorabila a tarii!

   Au trecut 3 ani de cand a luat nastere Miscarea Modernista. In acesti ani s-au facut progrese uimitoare, mii de romani intrand in contact cu Partidul Noi Orizonturi, in special tineri care doresc cu adevarat schimbarea. Pe noi nu ne-a ajutat nimeni cu bani, suport logistic, sustinere mediatica, am facut totul singuri. Nici macar cele cateva site-uri care ne distribuiau postarile nu ''se mai baga''. Au amutit toti, noi am continuat lupta. Ciudat lucru insa: partidele tradatoare par sa aiba 90% din voturi. Eu nu cred ca romanii ar vota gastile corupte la infinit, nu cred ca s-ar lasa din nou pacaliti de aceleasi mesaje electorale invechite. Partidul in devenire pe care il reprezint se angajeaza sa distruga aceste conglomerari mafiote.
    Camarazii care mi-au fost, imi sunt si-mi vor fi mereu alaturi in acest proiect de tinerete vindecatoare de tara nu stiu ce e renuntarea. Intr-un ianuarie de hotar, miscarea modernista va fi introdusa in registrul partidelor politice. Ii invit pe toti tinerii care se simt capabili sa ni se alature imediat si sa infiinteze nuclee in localitatile lor. Camarazi de ideal, ne vom oferi, unul - altuia, jobul suprem de a ne elibera Patria. Putem instaura pacea, cu drepturile si libertatile ei de a reconstrui Romania. E timpul pentru Erdeneo, timpul #TinerilorLaPutere!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu