Partidul Noi Orizonturi

Partidul Noi Orizonturi

luni, 29 iunie 2015

Iată nivelul de cultură al noii generaţii de oameni politici…

Deputatul Sebastian Ghiţă, apropiat al premierului Victor Ponta, şi liberalul Vlad Moisescu, urmărit penal în dosarul de corupţie al primarului Sectorului 1, Andrei Chiliman, discutau în timpul campaniei electorale din 2014 despre campania electorală şi prestaţia candidaţilor la alegerile prezidenţiale.

Informaţia apare în referatul prin care DNA solicită arestarea preventivă a lui Chiliman şi Moisescu. În referat se află transcrierea unor convorbiri telefonice între Moisescu şi Ghiţă, prima fiind purtată în 31 octombrie 2014:

* Sebastian Ghiţă: Ai văzut că mi-am băgat niţel coada în Sectorul 1? Cred că m-ai simţit!

* Vlad Moisescu: Cu ce?

* S.G.: Un pic, aşa, cu campania! Şi eu, acolo, un om – doi, o de-aia, o convingere, o door-to-door, o…

* V.M.: Aaa, da! Nu e… Foarte bine, ce…!

* S.G.: Dar nu exagerat! Că şi voi aţi făcut. Nici să nu fac acolo fără să… (n.n. – nu continuă) Cît vezi scorul? Că, eu am alea de la exit poll-uri şi e 41 – 29.

* V.M.: Da. Exact.

* S.G.: Deci, aşa ne-au ieşit.. Tu ai făcut cu ăia ai tăi, cu GSS-ul sau…?

* V.M.: Da, da, da. şi naţional şi… (n.n. – vorbesc simultan)

* S.G.: Şi noi la fel. Am făcut calibrările la exit poll.

* V.M.: Da, aşa e.



Convorbire din 11 noiembrie 2014:

* V.M.: Da, mă, da. Ce?

* S.G.: Hai, mă, ia-ţi prostu’ şi dă-l în… (cuvînt obscen)! Hai, că mă enervezi!

* V.M.: 15 minute am… acuma… (n.n. – vorbesc simultan) Următoarele 80… s-a dus dracu’.

* S.G.: Auzi, mă? Auzi, mă? Ştii ăla cu… ăia doi de se culcă în pat unul lîngă altul şi ăla îi zice: bă… (cuvînt obscen), nu mie!

* V.M.: Bă, bă, să vii nepregătit în halul ăsta, în (cuvînt obscen)!

* S.G.: Bă, omule, păi ăsta a stat 4 ore şi s-a pregătit. Vlade, s-a pregătit, mă, omul! Îţi dau cuvîntul meu! Dar, mă enervezi! Am mers la el acasă, am stat, sîntem prieteni toţi… Da’ mai du-te-n (cuvînt obscen) cu Sectorul 1 al tău, că mă enervezi! O sun pe Ioana! Oricum nu vreau să vorbesc cu tine!

* V.M.: Hai, bă! E de mîndrie, bă!

* S.G.: E de mîndrie, pe dracu’ să te pieptene! O sun pe Ioana şi te torn la ea. O să-i zic: „Ioano, uite ce face nesimţitul de Moisescu, fir-ar al dracului să fie”!

* V.M.: Da, bine, toarnă!… Auzi? Mai sînt două de-astea, stăm acasă, în (cuvînt obscen)! Două emisiuni… îmi (cuvînt obscen)!

* S.G.: Păi, dacă au făcut ăia mişto – tineret, mîndria ţării – au făcut mişto de voi cu găinile şi l-aţi trimis pe ăsta la emisiune! (n.n. – rîde).

* V.M.: Da, pe bune, nene! Sinistru!

* S.G.: Da… Mă enervezi! Mîine să dai un whisky, ca să negociem!

* V.M.: Bine!

* S.G.: Hai! Pa!

* V.M.: Pa!”



Convorbire din 8 decembrie 2014:

* S.G.: Azi m-am văzut cu Atanasiu. I-am zîmbit aşa… I-am zîmbit şăgalnic, aşa, c-a zis că dacă vrea să pierd alegerile, apelează la mine.

* V.M.: Eh, un dobitoc! Stai liniştit, că nu mai are nici el mult!

* S.G.: Eu, îţi dai seama! Eu ce să zic? Am vrut să-i zic: „Şi domnu’ Bijboacă e la comisie?”. Ha, ha, ha! (Bijboacă este numele de fată al actualei soţii a lui Teodor Atanasiu – n.r.).

* V.M.: He, he, he!

* S.G.: Dar eu nu… (neinteligibil – n.n.) că ştii că eu nu sînt răzbunător.

V.M.: Da, da, da!

TRICOLORUL

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu