Partidul Noi Orizonturi

Partidul Noi Orizonturi

vineri, 15 mai 2015

Adomniţei se SUSPENDĂ din funcţiile deţinute în PNL: Sunt şocat de decizia instanţei de a-mi da arest la domiciliu

Preşedintele Consiliului Judeţean Iaşi, liberalul Cristian Adomniţei, arestat la domiciliu, joi seară, pentru favorizarea făptuitorului şi fals intelectual, a declarat că se va suspenda din funcţiile deţinute în PNL, adăugând că se simte "şocat şi dezamăgit" de decizia Curţii de Apel Iaşi.

"Sunt şocat şi dezamăgit de decizia judecătorului de drepturi şi libertăţi de la Curtea de Apel Iaşi, dar pe care o voi respecta întocmai, potrivit regulilor care guvernează statul de drept. Dat fiind caracterul definitiv al deciziei, voi face publice toate documentele care au stat la baza apărărilor mele şi care urmează să fie judecate şi de opinia publică", arată şeful CJ Iaşi, într-un comunicat de presă transmis joi seară, informează Mediafax.

El spune, de asemenea, că se va suspenda din funcţiile deţinute în PNL, adăugând că oamenii care îl cunosc ştiu că este nevinovat.

"Mă voi suspenda din funcţiile politice deţinute în PNL. Toţi oamenii care mă cunosc şi mă iubesc ştiu că sunt nevinovat. Voi trăi tot restul vieţii cu conştiinţa împăcată. Condamnarea fiecăruia dintre noi este că trebuie să trăim cu propria noastră conştiinţă până la sfârşit", precizează Adomniţei.

Preşedintele Consiliului Judeţean Iaşi, liberalul Cristian Adomniţei, cercetat pentru favorizarea făptuitorului şi fals intelectual, a fost plasat în arest la domiciliu, a decis, joi seară, Curtea de Apel Iaşi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu