Partidul Noi Orizonturi

Partidul Noi Orizonturi

vineri, 28 martie 2014

Practici barbare în comuna Beliş. Un angajat al Primăriei a împuşcat mortal cîinele unui vecin

Caz şocant într-o comună din judeţul Cluj. Un angajat al Primăriei Beliş a ucis cu brutalitate cîinele unui vecin. Bărbatul a ucis animalul cu arma sa de vînătoare. Poliţia a deschis deja o anchetă în acest caz.
Cîinele a fost împuşcat joi dimineaţă. După ce a auzit două împuşcături, un bărbat din zonă a ieşit imediat afară. „Am auzit două împuşcături şi am ieşit repede afară. L-am urmărit după ce a plecat şi am văzut cîinele împuşcat. I-am făcut poze cu telefonul şi după cîteva minute au venit şi au ridicat animalul”, ne-a declarat martorul. Stăpînul animalului, care era plecat de acasă, dezvăluie că în zonă e o practică obişnuită din cînd în cînd de a omorî animalele în acest fel. „S-a întîmplat joi dimineaţa, cam la 50 de metri de locuinţa mea. Probabil cîinele a intrat în curtea unui vecin. M-au chemat să vin repede că mi-au împuşcat cîinele. Am înţeles că cel care l-a împuşcat e Neag Marius, jurist în cadrul Primăriei Beliş, care deţine armă de vînătoare cu lunetă. Vecinul a ieşit repede afară cînd a auzit împuşcătura şi a descoperit cîinele. La puţin timp a venit cineva şi l-a furat, ca să nu existe nici o probă. Cîinele este un brac german, de 7 ani, foarte prietenos, însoţea des turiştii în zonă”, spune Tanchici Constantin, proprietarul cîinelui. Localnicii au povestit că astfel de practici sînt dese în zonă. Primarul comunei Beliş, Viorel Crainic, spune că nu ştie nici un amănunt despre acest incident.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu