Partidul Noi Orizonturi

Partidul Noi Orizonturi

duminică, 12 februarie 2017

Despre ce-a mai ramas dintr-o Patrie si protestatarii ei rataciti

Patria ochita din satelit
“Asta nu mai e Patrie (evitam smerecheste a recunoaste ca, de fapt, nu mai e un stat) – striga (si gandeste subversiv) un cor de protestatari mai ONG-izati si care au atributia de a le da tonul celor cu adevarat rataciti  - nu vedeti ce ordonanta de noapte s-a dat, ca vor sa scape de legile tehnocrate, mintind ca le fac democrate si sa guverneze, pe mai departe, dandu-le prostilor alora salarii si pensii taxate de la corporatistii care m-au angajat cu atata marinimie?! Stau de veghe, mai nene, ce-mi pasa mie de cursul valutar si ca investitori nu mai vin, am apucat un job de job (hmmm, chiar daca nu-i platit ca in partea ailalta - de patrii cornute), ca tara s-o pravali (e vina lor si gata!), ca s-o si injumatati (ce treaba am eu cu praful asta de-acasa!), daca mie mi-e bine o s-ajung mult mai domn (precum sunt de destept), sa conduc eu ditamai afacerea nationala cu capitalul asta care mi-a construit un trai de nici nu visam (cum sa-l suparam pentru incultii aia care tipa ca nu-si pot creste copiii ce, chipurile, ar cam urla de foame, pentru niste pensionari care nu produc nimic?!) Jos - pana si pe copilul meu l-am educat in spiritul asta civic si sa-si iubeasca doar asa Tara! Eeee, ca Ungaria, Cehia, Polonia…au alte indeletniciri este numai pentru ca noi suntem mult mai brusc de desteptati, poate ONG-istii de la ei or fi asa, noi nu!”
Acest mod de exprimare si de gandire a existat dintotdeauna si va exista forever (cine se recunoaste astfel e, din pacate, un nimeni si un nimic, dar promitem ca pruncii lor vor avea inca o Patrie serioasa!). Si la noi - ca la nimenea! Ca o pandemie. Cu o suficienta care te ingrozeste. Cu o sfidatoare nepasare de tot si de toate. Fara limite, pentru un ban-gramada (desi prea putin pentru munca depusa corespondent celorlalte tari). Ce Tara, ce viitor, praful sa se-aleaga daca nu conduc cei pe care ii vor aceia care ma platesc! Nimeni nu-mi ia mie urletul ordonat contra ordonantei care…amnistiaza, gratiaza si…TAXEAZAAAAA!

Establishment-ul continua sa impuna un mod fariseu al democratiei: esti liber-liber de tot, in primul rand esti liber sa crapi, apoi esti liber sa ai un noroc chior, esti liber si sa-i lingi clantele, cu milogeala de a te primi pe dupa portile lui aurite, liber esti, mai ales, daca-ti miroase urat acoperisul Patriei in care-ai crescut si, de bine-de rau, te-ai format ca om cu nationalitate, cetatenie si rost pe lume, cel mai liber esti atunci cand iti vinzi, cu o (bineinteles) democratica tradare, Patria – acceptandu-se si farame din pacea si bunastarea cladite atata amar de vremuri, insa cu adevarat liber devii, conform “normelor sale deontologice”, doar daca ti s-a “cip-arit” fudulia aia cu izul desteptaciunii de a-ti fi rusine de nasterea ta romaneasca, de amaratii de conationali care isi permit sa aiba alte pareri – stricandu-ti planuirile servitutii pe care n-o mai poti constientiza, cand s-a reusit sa fii programat ca un cyborg ! Ramane cum am vorbit: s-a dat drumul la o diabolic de inversa lupta de clasa! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu