Partidul Noi Orizonturi

Partidul Noi Orizonturi

luni, 29 iunie 2015

Zgonea: Dacă nu se întruneşte cvorumul pentru numirea lui Ungureanu, declar şedinţa închisă

Preşedintele Camerei Deputaţilor Valeriu Zgonea a declarat, luni, că în situaţia neîntrunirii cvorumului pentru şedinţa de numire a lui Mihai Răzvan Ungureanu la conducerea SIE, preşedintele Camerei trebuie să declare închisă şedinţa şi să anunţe data şi locul următoarei şedinţe.
El a spus că unii dintre colegii săi de partid "s-au supărat" pentru convocarea de marţi a plenului şi că el le-a explicat, în şedinţa grupurilor parlamentare ale PSD, că dacă nu convoca această şedinţă, parlamentarii opoziţiei o făceau pe 1 iulie.

"În opinia mea, coaliţia funcţionează  în acest moment. Nu am avut o negociere în cadrul coaliţiei, constituţional şi pe Legea SIE, nu se poate discuta o astfel de negociere. Am aflat nişte poziţionări de la televizor, ale unor parteneri de coaliţie.Le-am luat ca atare şi am făcut un calcul, am voturi să fiu împotrivă sau nu am. Am făcut un calcul foarte simplu şi mesajul nostru în partid a fost în unanimitate. Noi nu putem să fim consecvenţi decât deciziilor pe care le-am avut. Am avut o decizie consecventă în 2012, o avem şi în 2015, nu ne schimbăm. Acest lucru a fost deci în Biroul Permanent. Au fost colegi care s-au supărat. Le-am spus: "dacă nu faceţi mâine plenul, parlamentarii opoziţiei poate să convoace plenul pe 1 iulie, dar îl convoacă ei atunci  şi trebuie ei să-şi facă majoritatea?", a explicat preşedintele Camerei Deputaţilor, conform Mediafax.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu