Partidul Noi Orizonturi

Partidul Noi Orizonturi

luni, 23 februarie 2015

Mafia şi anti-mafia în excursie de lux

In urmă cu o zi, Elena Udrea declara la Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie că în dosarul Gala Bute s-au depus la dosar probe care o ajută în anchetă. La scurt timp, a apărut informaţia conform căreia dovada reprezintă o înregistrare dintre Ana Maria Topoliceanu şi Tudor Breazu care dă totul peste cap în anchetă.

Mai exact, ar demonstra că fosta şefă a CNI a încercat să îl influenteze pe administratorul de la Nana să arunce toate acuzaţiile în curtea Elenei Udrea.

Administratorul moşiei de la Nana le-a mai spus anchetatorilor că un om de afaceri le-ar fi achitat, acum patru ani, o excursie de lux în Grecia. Procurorii vor verifica dacă acest "cadou" nu ascunde, de fapt, o altă mită.

Elena Udrea vorbeşte despre o inregistrare prin care Ana-Maria Topoliceanu îi cere lui Tudor Breazu să facă declaraţii la DNA împotriva fostului ministru. Pe de altă parte însă, administratorul de la Nana aruncă bomba şi susţine că excursia a fost plătită de un om de afaceri pe nume Roncea, partener al lui Dorin Cocoş pe piata medicamentelor.

Acest detaliu ar putea duce la un nou dosar penal.

Până una alta însă, luni Udrea se prezintă la Parlament. Cei din Camera Deputatilor vor vota maine dacă vor da avizul pentru o nouă cerere de arestare pe numele Elenei Udrea. Noua solicitare se referă la dosarul Gala Bute, a doua cauză în care Udrea este urmărită penal, după Microsoft.



6 comentarii:

  1. Legalizarea Prostitutiei este o realiate nu o obligatie se numeste Romania


    du-te iuliscano si canta la alta masa ca e cultura generala ca ori iei carnetu pe spaga (care e intre 150-300 euro) ori conduci perfect (fapt care nu e posibil avand in vedere ca tu faci 20 de ore de conducere si politistu sta toata ziua in masina si stie toate locurile din oras unde te poate pica, care sunt cate vrei). Am un prieten care s-a dus sa dea spaga la politist sa o treaca pe sora-sa si politistu a spus ca nu se mai poate in data aia ca sunt prea multi care au dat spaga si bate la ochi daca ii trece pe toti :)), si azi dupa examen se pensioneaza cu pesie de 52 milioane de lei dupa 20 ani de activiate la 45 de ani tinerii pensionari MAI, cu pensi enorme si doar maxim 15 ani de munca si la maxim 45 de ani , bineteles si cu valuta din spagi 2 milioane de euro si vila si masina de peste 200.000 euro din salarii nesimtite si pensi nesimtite si spagi. Examenu practic ii una dintre cele mai mari mizerii scoase de sistemu de doi lei din romania, camerele sunt oricum numai in interiorul masinii si nu prinde traseu sa poti sa ai dovada ca nu ai facut greseli, iar martoru e de forma ca oricu zice ca sefu ca sa ia carnetu .

    RăspundețiȘtergere
  2. ” uite-l pe Gaspar spagaru “, .Va salut, m-am intors, am scris ca am luat la a 4-a incercare dar nu am scris de celelalte 3 incercari.
    Prima data am dat pe 28 Septembrie 2016 cu Simene Crinu, stiam ca nu o sa iau din prima si asa a fost, am avut o oprire a motorului la iesirea din GPL unde da viraj stanga, eu timp de 2 luni am fost convins in sinea mea ca Crinuletul mi-a pus piciorul pe frana si eliberarea pedalei de ambreiaj a facut oprire de motor, o sa revin la acest punct. Nu am luat din prima incercare, mi-a pus piciorul pe frana la o trecere de pietoni, eu eram pe banda 1 si pietonul era pe banda 1 pe sensul opus deja trecuse, la trecea aia te uiti in lung de-ti vine rau, distanta pe lateral dintre mine si pieton era uriasa. In fine mi-a mai dat bucla pe care o da el acolo si imediat m-a tras pe dreapta. cred ca am avut 98 sau ceva de puncte, sau 120, inca mai am foile iti pune puncte penalizare din burta.
    A doua oara la sfarsitul lui Octombrie tot cu Crinuletul am nimerit, deja eram obisnuit cu Crinuletul, cu traseul, cu glumele lui, cu faptul ca daca nu cotizai 200 euro nu treceai in vecii vecilor amin, eram obisnuit cu ideea.

    RăspundețiȘtergere
  3. Am urcat martor la un baiat care A AVUT DOUA OPRIRI DE MOTOR la iesirea din GPL unde am patit-o si eu prima data, si am vazut opriri de motor la alti candidati in acelasi loc, atunci am stiut ca mi-a pus piciorul pe frana. Crinuletul nu a trecut cu vederea si mi-a spus ” domnule Toth, haideti sa facem punctajul , cotizezi ai carnet, nu cotizezi ciuciu carnet ce a gresit ?? ” , ” pai la iesirea din GPL ” ii spun, la care el adauga ” de doua ori si parcarea laterala, altceva domnule Toth ?? ” , zic ” pai……. nu-mi mai aduc aminte, cam asta a fost ” , ” bine domnule Toth, daca tu spui asa inseamna ca asa este ” , numara punctajul si ii spune elevului ” ai 120 de puncte de penalizare, esti morcovit ai picat, vezi daca nu ai dat spaga ce patesti “. In masina mai erea o fufa dama de companie ce satisface domni generosi, a avut patru incadrari, la viraje, necorespunzatoare, erea sa calce la doua treceri de pietoni oameni ce traversau regulamentar, si a trecut trei intersecti pe culoare rosie. m-a intrebat acolo cum a platit spaga chesi sau in natra la Domnul Garcea Militeanul Spagagiu? ” , domnule Toth, daca tu spui inseamna ca asa este, cu spaga si sexx se obtin carnetele de conducere in romania 99 la suta pe spaga si sex daia santem locul unul in europa cu 48.000 de morti pe an si 4 milioane de acidente usoare 870.000 medii si 100.000 grave si locul zece in lume !! ” asa a decurs tot examenul elevului dar la sfarsit nu am mentionat aceste greseli, ba a avut neobrazarea sa spuna nu conteaza cat de bine esti pregatit si cata scoala ai chiar daca nu ai 12 clase si BAC si nu sti sa citesti si sa scri important este sa sti sa cotizezi , care este fara numar fara numar.

    RăspundețiȘtergere
  4. A venit randul meu, la primul viraj dreapta m-am asigurat bine din stanga si mi-a pus piciorul pe frana cand am facut virajul, si imi tipa ce faci ma manelistule baggameasi … in …... ce crezi ca fara spaga o sa ei , nu tea invatat Teodosie Spagoveanul zis Mache si Daniel Raspopitul zis Patriarhul ca fara spaga nu se fac minuni nici daca te rogi omie de ani la Sf.Paraschiva, minunile se fac daca esti interlop anagramat si incult ca raspopiti generali de securisti, dupa acest examen m-am obisnuit sa ma asigur cu 200 euro spaga la raspopiti. Din acel moment o singura data l-am mai vazut pe Crinunet, pe 1 martie 2017 dar am nimerit la Tatavura.
    Tatavura da cu plecare din National Arena, am fost martor la o alta prossstituata caruia i-a dat un traseu foarte usor, multe viraje la dreapta, dreapta din Gheorghe Tattarescu pe Campia Libertatii, dreapta din Campia Libertatii pe Blvd. Basarabia, aici parcare laterala pe care elenul nu a executat-o. Din Blvd. Basarabia dreapta pe aleea Bucovina unde a dat un mers inapoi si de aici i-a dat primul viraj stanga pe o straduta necirculata, pe Gheorge Tattarescu si apoi inca o stanga pe strada soldat Tina Petre. Opreste, nu stiu ce, ai luat, deseara imi mai faci un oral. Cu Spagahii si prostituatele astea a fost de treaba pe tot parcursul examenului.

    RăspundețiȘtergere
  5. Examenul meu a inceput cu un viraj stanga, din Tina Petre pe Blvd. Basarabia, este o intersectie mereu blocata, Tatavura nu stia ca stau de 35 de ani in acest cartier. Viraj stanga iar din Blvd Basarabia pe Campia Libertatii unde mi-a si pus piciorul pe frana intr-o situatie hilara, mie mi-a dat numai viraje stanga si viraje stanga in intersectii blocate, Tina Petre- Blvd Basarabia ( in fata liceului Dimitrie Leonida mi-a dat-o de doua ori ), m-a executat in stil mafiot. Pentru a iesi din Tina Petre pe Blvd. Basarabia, respectand cartea cuvant cu cuvant, ar fi insemnat sa stau acolo pana la 21.30, mi-a dat acest viraj, de cinci ori, sa fie sigur ca n-am nicio sansa, si n-am avut nicio sansa.
    Cu toate astea, eu personal imi venea sa bag cutitul in el, va jur pe sufletul meu. Stiam ca dau spaga Tatavura o sa-mi dea si mie, poti sa dai examenul de mii de ori daca nu dai spaga 200 euro nu treci, iar dupa un an iti expira dosarul oricum reprogramari se fac din 4 in 4 luni, asta ca sa te determine sa dai spaga pt ca expira dosarul, si trebuie sa faci scoala de la zero si sa dai si examenul teoretic dinou.

    RăspundețiȘtergere
  6. Din pacate experienta de pe 1 martie mi-a cauzat foarte multa suferinta si depresie, neantelegand de ce prostitttuatele si interlopi, la care am fost martor a avut numai viraje dreapta si eu numai viraje stanga in intersectii, am suferit cumplit si mi-am revenit foarte greu. Dar am scapat si eu am cotizat si eu 200 euro si sa vezi ca am facut doar trei viraje la dreapta si gata carnet sa vezi ce ochi de sticleti au facut si ce sau mai bucurat sticletul cand a vazut spaga 200 euro, de aici provine expresia maghiara pentru politisti romanii sticleti ca se lumineaza ochii la spaga si Gabori adica ca au comportament de interlopi de tigani pe ungureste.
    Inca odata o spun, fara spaga nu ea nici draccu examene in romania indiferent unde sant si ce sant, cand va ganditi ca si politisti securisti medici in romania la fel au obtinut pe spaga examenele vai de noi, daia mor oameni prin spitale si pe strazi.
    Spaga ucide.
    Sfanta Treime sa va binecuvanteze sa luati si voi,
    si Catredrala Farimitari (Exterminari, Maturarii, Ingropari)Neamului Amin Domnul sa fie cu voi si Preafericitul Preaccurvitul General de securiate zis Patriarhul Daniel si Teodosie Spagoveanu zis Mache si Toti Generali de securiate raspopiti din Haremul lor masculin si de copii.

    Si sa va dea Domnul si voua sa furati cate 300.000 de euro din fonduri europene si milioane de euro din avutia statului si sa nu restituiti nici un ban si nici puscarie minim 30 de ani cu execuatre sa faceti ci cu suspendare maxim 3 ani , ca unde este biserica multa este si multa securitate si hotie.

    Hei hei Tortionari Visinescu si Fecior sant mici copii fata de Preoti raspopiti generali de securiate cu intreaga biseica preacurvita si penala. Biserica vanzatoare de neam si tara Amin. Domnul Daniel Raspopitul zis Poponel si Teodosie Spagoveanul zis Mache sa va binecuvinteze Amin.

    RăspundețiȘtergere