Partidul Noi Orizonturi

Partidul Noi Orizonturi

joi, 27 martie 2014

Lefuri nesimporcoase în frizeria Ciufulici din FRF. Ciurli Burli, mai taie de la pedichiuriste!

Săptămîna trecută, personalul din frizeria Ciufulici a pionierului Burleanu – adică pedichiuristele de presă angajate în supradimensionatul departament de imagine al FRF – a cotrobăit prin sertarele instituţiei şi a sifonat, în „Gazeta Sporturilor”, salariile foştilor amploaiaţi. După turnătoria asta, v-am avertizat că mă apuc şi eu de anchete. Îmi repugnă, dar aşa se procedează cu delatorii. Trebuie izbiţi cu armele lor. Nu mă mai deranjează de mult impostorii din România. Dar pe impostorii care predau lecţii de cinste, îi detest. Ieri, am publicat în „Naţional” lefurile nesimporcoase ale noii trupe manageriale din FRF. Burleanu are 27.000 de lei. Nu contează dacă brut sau net. Cu ce intră în contul lui Ciurli Burli, cu taxele către Stat, FRF suportă 6.000 de euro. Acelaşi viţel care se străduieşte să ajungă prostobou calificat a găsit în vistierie peste 6.000.000 de euro şi se plimbă, de două săptămîni, pe banii fotbalului românesc. O face în timpul serviciului şi în locuri unde n-are ce căuta. Ciurli Burli a intrat în programul „Copii, să ne cunoaştem patria şi Uniunea Europeană!”. În toată viaţa lui de bugetofag n-a produs un leu, iar acum întinde mîna spre Caraimanul FRF şi vrea să-l defrişeze. Cînd se întoarce la birou, se joacă de-a minitrosbalul. În romgleză. Linkuieşte, forwardează, aşapează – as soon as possible. Ţărănoiule din hemoroizii Moldovei, o să-ţi transmit ceva în engleza de Camera Lorzilor! Without any shadow of doubt, eşti un măscărici! Fă-i mai repede contractul lui Vochin, că am pregătit o lucrare şi pentru supremul numărător de cornere, care a avut neobrăzarea să scrie că „timp de 23 de ani, patronii mei n-au fost, în realitate (virgulele le-am pus eu – n.m.), Dumitru Dragomir, Adrian Sîrbu sau Dan Voiculescu, ci marea massă a cititorilor”. Uhaaa, limbaj de secretar de partid! Greşesc, Chivorchiane? Că matale ai cunoscut şi fauna veche. Ia mărturiseşte, nea Gică: merită să ai un salariu de 24.200 de lei pe lună, dar să trăieşti printre neopropagandiştii ăştia?
RĂZVAN IOAN BOANCHIŞ („Naţional”)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu